lördag 23 januari 2010

Tunisien 2006

Jag hittade dessa när jag tittade igenom gamla bilder, tycker det passar bra att publicera dem nu i vinterkylan! De är tagna med en "vanlig" digitalkamera, så kvaliteten är inte den bästa. Men jag gillar dem eftersom de påminner mig om en underbar resa, dessutom är Matmata platsen som inspirerade mig att börja fota (tyvärr har jag inte haft råd med en systemkamera förrän nu, nästan fyra år senare)!

Det skulle vara intressant att höra vad ni tycker om bilderna!


Le Kef, Tunisien
























Matmata, Tunisien

















Matmata, Tunisien


















5 kommentarer:

  1. Jag har också varit i Matmata! Jag var där i november förra året :) vääääldigt vackert!

    Det var fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Har du? Kul! Ja visst är det vackert, helt otroligt landskap!

    Tack! :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den andra bilden mest! Ett underbart ljus... och bilden är bra komponerad. I vanliga fall så brukar ofta t.ex. bilar störa i bilden. Men här ger den spänning. Man kan inte låta bli att undra varför den står där. :)

    SvaraRadera
  4. Första bilden var underbar, Erika!

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder Erika!

    SvaraRadera